‘We gebruiken een professioneel pakket en gebruiken de beste apparatuur, maar toch lukt het niet om informatiestromen gestructureerd te beheren.’
Het is een probleem dat bij veel organisaties voorkomt. Met onze kennis van zowel software als hardware, besloten wij een brug te slaan. Sinds 2011 brengen wij oplossingen op de markt waarmee u als organisatie efficiënt informatie kunt verzamelen, digitaliseren en ordenen op de juiste locatie.
Closing the Gap
Veel bedrijfssoftware (CRM/ERP/CMS) heeft tegenwoordig een heel mooi geïntegreerd systeem waar documenten kunnen worden opgeslagen. Steeds meer documenten worden digitaal aangeleverd (vaak per mail) of digitaal gemaakt door het scannen van de documenten (meestal ook naar mail).
Maar daarmee zijn we er nog niet helaas ….
De grote vraag blijft:
“Hoe krijg ik mijn documenten op een snelle, veilige en efficiënte manier in mijn informatiesysteem?“
Het vergt namelijk altijd nog enorm veel handelingen om het (gedigitaliseerde) document op de juiste plek, en minstens zo belangrijk: in het juiste formaat in het documentmanagementsysteem te krijgen. Gemiddeld moeten er zo’n 10-15 handelingen worden uitgevoerd om het document, voorzien van de juiste kenmerken om het document te plaatsen (metadata), op de juiste plaats te krijgen. Daarnaast heeft het document meestal ook nog niet het juiste formaat dat gecertificeerd is voor archivering.
Dat is waar de oplossingen van DocControl u gaan helpen ….
Met onze Doc2Yourbusiness oplossingen, die in bijna alle gevallen naadloos integreren met uw bedrijfssoftware, zorgen wij ervoor dat alle documenten op een snelle, veilige en juiste manier in uw systeem worden opgeslagen. Op die manier sluiten we dus het ‘gat’ tussen uw documenten en het informatiesysteem.
Alle Doc2Yourbusiness oplossingen hebben de volgende eigenschappen: